4/4

Life is full of fake people. Before you decide to judge them. Make sure that you’r not one of them.

Det finns så jävla mycket falska människor där ute, för många alltså.
Och tyvärr har jag råkat ut för det alldeles för många gånger, vänner som sagt 'jag lovar, jag kommer inte säga till någon, jag lovar' . Vänner som lämnat en för andra eller vänner som gått bakom ryggen.
Vänner är egentligen helt fel att använda, men jag säger det eftersom att ni ska förstå vad jag menar.
Och jag vet att det finns många som har haft eller har det precis som jag hade det.
Jag säger bara en sak, lär känna dina vänner innan du går ner på djupet, annars kan riktigt jobbiga saker hända. Tro mig, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0